.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌هاي دريا دراستان‌هاي شمالي متولي ندارد
استاندار مازندران گفت: با وجود گسترده بودن سواحل درياي‌ خزر در شمال كشور و استقبال مردم از اين نواحي، متاسفانه طرح‌هاي دريا در استان‌هاي شمالي متولي خاصي ندارد....
طرح‌هاي دريا دراستان‌هاي شمالي متولي ندارد

استاندار مازندران گفت: با وجود گسترده بودن سواحل درياي‌ خزر در شمال كشور و استقبال مردم از اين نواحي، متاسفانه طرح‌هاي دريا در استان‌هاي شمالي متولي خاصي ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدمحمد كريمي با بيان اينكه با واگذاري امور سواحل به شهرداري‌ها، شوراهاي اسلامي نسبت به هزينه‌هاي صورت گرفته گلايه مي‌كنند، تصريح كرد: ساماندهي اين سواحل به لحاظ امنيتي و اجتماعي از ضروريات استان‌هاي شمالي است.
وي با اشاره به اينكه شيوه‌هاي فعلي اجراي طرح دريا در شمال كشور كارآيي لازم را ندارد، افزود: تعيين تكليف طرح‌هاي دريا توجه ويژه‌اي از سوي مسئولان ملي را مي‌طلبد.
به گفته كريمي عدم توجه به ساماندهي طرح‌هاي دريا در استان‌هاي شمالي با شروع فصل بهار و تابستان مشكلات انتظامي و اجتماعي را موجب خواهد شد.
وي با اشاره به گردشگرپذير بودن استان، از وضعيت متفاوت امنيتي در مازندران خبرداد و يادآور شد: حضور سالانه 15ميليون نفر گردشگر در استان مازندران با فرهنگ‌هاي متفاوت نياز به تمهيدات جدي انتظامي و امنيتي دارد.
كريمي با بيان اينكه امنيت و سلامت براي مردم بايد به صورت ملموس قابل مشاهده باشد، اظهار داشت: پيشگيري و آموزش در حوزه‌هاي امنيتي و انتظامي مازندران از اولويت‌ برنامه‌هاي مازندران است.
وي با اشاره به تقويت نقش مردم در حوزه‌هاي انتظامي و اجتماعي يادآور شد: تقويت زيرساخت‌ها، انسجام و همبستگي براي مقابله با عوامل گسست‌هاي ديني و اعتقادي در حوزه‌هاي امنيتي حائز اهميت است.
نماينده عالي دولت در مازندران با بيان اينكه امنيت پايدار مرزهاي آبي استان به دليل حضور پايگاه‌هاي نظامي خارجي در كشورهاي حاشيه درياي ‌خزر ضروري است، افزود: انباشت جمعيتي در برخي شهرهاي استان نكا، جويبار، قائم‌شهر و آمل بايد تدابيري مانند شهرك‌سازي و انتقال جمعيت به مناطق ديگر شكل مناسبي به خود گيرد.
وي با اشاره به معضلات كارگري استان به دليل وجود كارخانجات قديمي و ورشكسته نيز يادآور شد: براي جلوگيري از اين گونه معضلات بايد متوليان اين واحدهاي صنعتي نسبت به بازسازي و راه‌اندازي مجدد آن اقدام كنند.
كريمي در خصوص تامين گاز استان مازندران نيز اظهار داشت: تامين گاز مازندران كه قرار است از خط پنجم لوله‌ گاز كشور صورت گيرد، سه سال به طول خواهد انجاميد كه احتمال بروز قطعي گاز را در اين فاصله در مازندران تشديد مي‌كند.
وي با اشاره به واردات بي‌رويه محصولات كشاروزي در فصل برداشت خواستار رفع اين مشكل براي ساماندهي به وضعيت كشاورزي و اقتصادي استان‌هاي شمالي شد.
كريمي با اعلام اينكه مكان چرخبال هلا‌ل‌احمر مازندران در حال آماده‌سازي است، خاطرنشان كرد: حضور به موقع در زمان‌ حادثه در حوادث غيرمترقبه و بافت‌هاي فرسوده مازندران ضروري است.
وي با تاكيد بر تقويت نيروي دريايي شرق مازندران نيز گفت: تقويت مرزهاي آبي استان ضروري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.